Úvodní stránka » Do kina » Ženy v pokušení vyrážejí za diváky

Ženy v pokušení vyrážejí za diváky

Tak to mám za sebou. A mám radost, že v jednoznačné dámské přesilovce. Rozdíl mezi tím, že já se jdu do kina odreagovat  a jiní hodnotí „umělecký dojem“ už dávno neřeším. Když na internetu projíždím recenze, kolikrát mě napadá, že jsem asi viděla úplně jiný film. S Ženami v pokušení je to nejinak.

Na serveru ČSFD  to běhá od pěti hvězd do hlášek typu „odpad“. V oblíbeném týdeníku Houser to dotáhli na 2 půl hvězdy … Věčný spor o tom, co kdo od čeho očekává, jakého žánru je příznivce, do jaké patří demografické skupiny, jak má nasazenou laťku a konečně kolik hodnotitelů, jejichž šálkem čokolády nejsou romantické komedie, kino navštíví a film ohodnotí. Jako by to, že snímek vzbudí laskavý úsměv a místy i hlasitý řehot, bylo nevhodné nebo to snižovalo intelektuální úroveň hodnotitele. 

Kritiku přečtu se zájmem, ale ve finále mám mnohem pragmatičtější ukazatel kvality, totiž jestli mě za ty dvě hodiny v kině zadek bolí nebo nebolí, což je jednoznačný indikátor  mojí laťky (i v čase polstrovaných multikin). Narážky na větší použití nůžek asi beru, ale zase jsem si to mohla užívat déle … Proč nedocenit vtipné dialogy inteligentního humoru, byť některé Vilminy intimní hlášky mně do úst Elišky Balzerové úplně nesedly. Lenka Vlasáková se mi líbila moc a až budu ve věku paní Elišky, chci mít energii její Vilmy. I když na ty „křehké salátky“ bych asi nevyjížděla …

Takže přestože se film odehrává v pozdním létě a přechodu k podzimu, já z něj nasála jakousi jarní mízu, která mě přesvědčila, že chodit v podpatcích se má, i když v nich trochu trpím a  tolik nestíhám. Ono se všechno stíhat nemusí. Dbát o sebe za to stojí a méně se přizpůsobovat okolí je teprve rozkoš. Takže ať žijí sebevědomé a krásné inteligentní ženy, jdu se objednat k holiči.

PS : Zajímalo by mě, kde se točila scéna, ve které rozvášněná černoška odhazuje na schodišti své svršky. Zajímavá architektura.

Příspěvek byl publikován v rubrice Do kina se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

One thought on “Ženy v pokušení vyrážejí za diváky

Zanechat Odpověď

