Úvodní stránka » Každodenní radovánky » Šťastný pátek 13.

Šťastný pátek 13.

K sepsání dnešní poznámky mě inspiroval článek na Šťastném blogu o pátku s datem 13., což byl případ právě toho minulého. Též nevěřím na pověry a tak jsem si na tento den zařídila hned několik pochůzek. Začala jsem hned ráno kosmetikou. Nemám ji ráda, ale z jakéhosi pocitu povinnosti na ni občas docházím, takže abych to měla z krku,  řadím ji hned do časných ranních hodin.

To, že je pátek 13. mi došlo hned vzápětí. Kosmetička mi vyrobila pod okem velice vydařenou modřinu. Doba slunečních brýlí skončila a protože s černými skly na očích vidím mizerně i v létě, budu se muset nechat obhlížet zvídavými pohledy a čelit nevysloveným otázkám, jak jsem k té ozdobě přišla. Ještě jsem se nerozhodla, zda to hodím na domácí násilí nebo kurz boxu, faktem je, že když mi jedna má známá obsáhle vysvětlovala, jak si něco podobného přivodila úderem ramínka do oka (podotýkám, že jsem se jí z ostychu na její modřinu vůbec nedotazovala), chápavě jsem pokývala hlavou a v duchu si pomyslila, že bych to do toho jejího nikdy neřekla.

Následně jsem navštívila jakousi obskurní internetovou prodejnu a zakoupila fólii na mobil, protože pod tu stávající se mi dostalo jakési svinstvo. Přestože byly v balení dva kusy, ani jeden se mi nepodařilo úspěšně nalepit, takže pokus skončil s oběma fóliemi v koši a displejem bez ochrany.

Když jsem se přes poledne vypravila zakoupit do prodejny Potten a Pannen (v rámci očekávaných slev) dlouho vyhlížený obří pekáč, měla jsem pocit, že všechno špatné je pro dnešní den u konce. Když totiž dělám větší drůbež, musím si pekáč půjčovat od kolegyně a rozhodla jsem se, že bych si po těch letech konečně mohla dopřát vlastní. Když jsem radostně – ignorujíc značnou váhu nádobí –  pekáč dovlekla domů a obrátila jsem se k odchodu, slyším z kuchyně, volání potomka, který hlásí: „Nevadí, že se nevejde do trouby?“ Se zátěží na rameni jsem to otočila zpět na Karlák, tentokrát vybavena metrem a vnitřním rozměrem trouby, abych kuchyňskou výbavu rozšířila o dvě úžasné zapékací mísy, do kterých husu opět nedostanu, nicméně mohu začít zkoušet „Apple Pie“, kterému jsem se doposud vyhýbala s omluvou, že na něj nemám vhodnou nádobu. Že bych někdy mohla udělat husu ve vlastním pekáči jsem vzdala.

Přes všechny neúspěchy dne se mi však nečekaně  snadno podařilo splnit denní limit ušlých km (v rámci hubnoucího programu) a to dokonce se zátěží, takže když jsem druhý den ráno se zadostiučiněním zírala na váhu, která hlásila úbytek 3 kg od vyhlášení hubnutí, ukázalo se nakonec, že je vlastně pátek 13. šťastný den. A pak věřte na pověry ;-).

EH966131

6 thoughts on “Šťastný pátek 13.

  1. Není třináctého, ale včera byl ukázkový den blbec, tak mi nějak zvedlo náladu, že… Hm, a to jsem si myslela, že spíš polituju. Holt jsem taky jen člověk 😉 Pobavila jsem se. Díky 😀

  2. Mňo, tak přiznám, že víc by mě potěšila ta pečená husa, než ty naťapkané kilometry, ale zase ten váhový úspěch taky není tak docela marnej….
    Podstatné však je, co potěšilo Vás a že jste se o tu radost tak nesobecky rozdělila skvělým článkem. 😀

    • Sdílená radost – dvojnásobná radost, sdílený zármutek – poloviční zármutek. 😀 (Na husu si počkáme do listopadu, o to bude těšení hezčí).

Zanechat Odpověď

